Üdvözöljük honlapunkon.

              KORMÁNYSZERVÓ JAVÍTÁS!

                      Légrugókomplesszor felújítás!

MENÜ

Légrugó kompresszor felújítás Continentál ,AMK, Wabco típusok......

Miért újítsunk fel?

Mert teljes értékű, új terméket kapunk a felújítás után, a szerelők által preferált kínai utángyártottal szemben, ami a beszerelőnek jelent hasznot az értékesítés, a későbbi hozadék hibák javítása és a gyors beszerelés miatt.

Azonban az utángyártott kínai alkatrészek döntő többég esetében számolnunk kell azzal, hogy:

  • a szeleplemez nem rozsdamentes vékony lemezből készül, amienk a hátránya, hogy könnyen elhajlik, azonban mivel nem rugóacél ezért vissza már nem hajlik, továbbá rozsdásodik, ami miatt ereszt;
  • páramentesítő szűröközege porzik, amely a szeleptömbbe kerülve meghibásodást okoz, a beáramló por átjárja a teljes légrugórendszert amit szinte lehetetlen tisztítani, így a szeleptömb folyamatos cseréjéhez vezet; (képel illusztrált)
  • gyenge minőségű Z-s porvédős csapággyal szerelt, aminek köszönhetően a zsír kiverődik a csapágyból és a cspágy keneés nélkül marad, melynek köszönhetően élettartama jelentősen lerövidül;
  • a villanymotor forgórésze nem impregnált, a kompresszor által generált rezgés a forgórészben zárlatot vagy tekercsszakadást okoz. (képel illusztrált)

Az általunk felújított kompresszorok ezzel szemben:

  • roszaementes rugóacél szeleplemezzel rendelkeznek, amely ellenálló és hosszú gondozásmentes élettartamot biztosít;
  • páramentesítő szűröközege kerámia, ami nem porzik, ezáltal nem károsítja a szeleptömböt;
  • japán 2RS szimeringes csapággyal szerelt, amely megfelelően és tartósan biztotja a csapágyak zsírzását , továbbá a felújítás során dinamikusan kiegyensúlyozzuk, mindezek hozzájárulnak a csapágyak hosszú élettartamához;
  • a villanymotor forgórésze impregnált és dinamikusan kiegyensúlyozott , ezáltal a kompresszor által generált rezgés nem okoz a forgórészben zárlatot és tekercsszakadást.

Környezet védelmi szempontból pedig keveseb hulladékot álltunk elő és kevesebb új anyagot használunk, fel ami a föld ásványianyag készleteinek a megóvását is szolgálja.

Teljes értékű új terméket kapunk a felújítás után.


CITROEN GRAND C4 PICASSO kompresszor javítási ára: 40 000Ft+áfa


Porsche Panamera kompresszor javítási ára: 40 000-50 000Ft+áfa

Tesla kompresszor javítási ára: 40 000-50 000Ft+áfa


Wabco kompresszor javítási ára: 30 000-45 000ft+áfa


AMK kompresszor javítási ára: Henger felperselyezés, dugattyúgyűrűk, csapágyak,kitisztítás:40 000 Ft+áfa, amennyiben a motor is rossz, akkor 50 000 Ft+áfa

BMW E 61,MERCEDES-BENZ típusokban E-osztály ,S-osztály ,M-osztály ML w164 ,G-osztály GL.

 

 

Van készleten pár típus. Cseredarabnak csak eredeti, nem kínai útángyártottat tudunk be számolni!

Renault Master: 35 000Ft+Áfa

Más típusokra nincs fix ár,szétszedés után tudunk árat mondani. Minden javításra 1 év garanciát vállalunk! Kivéve ha kompresszor által beszívót levegő nincs megszűrve! Kireped a szívócső,vagy tömítetlen. Vagy ha a relé összeragad és széné ég a kompresszor.Relét célszerű kicserélni javításkor akkor ez a probléma kiküszöbölhető.A kompresszorok szakaszos üzeműek,tehát két-három percnél tovább nem mehetnek.Túlmelegedik az aláméretezett motorja,a sűrítéskor keletkezet hő se csekély.Kompresszort tehát nem túl célszerű lyukas légrugóval vagy tömítetlen,kifújó csőrendszerrel járatni.

WD40 használata szigorúan tilos!!! Összes gumi alkatrészt tönkre vágja. 

 

 

                                            

 

Asztali nézet